Blåa ögon

Finns det något bättre?

Du går och lägger dig brevid någon du tycker mycket om, du sover helt underbart hela kvällen, drömmer inga mardrömmar under de timmarna och vaknar sedan upp morgonen därpå och tittar in i personens kisande ögon och du känner dig så glad och kär! Lite svårt att förklara den där kännslan man har just i det ögonblicket. Men den är sjukt rolig att ha :)

Aja, nu till något helt annat.

Idag är man byggmästare ;) Har inte tid att skriva ett så långt inlägg men jag ska göra mitt bästa för att du ska bli nöjd. Älvsbyn ska få en nyrenoverad toalett och elektrikern gör sitt yttersta just nu för att det inte ska bli några missöden när man måste göra sina behov. För vem vill känna av en stöt när man sitter där och trycker ur sig. Han kommer göra ett bra jobb, det är jag övertygad om. Får se sen om det kommer några fler, hade tänkt gå en sväng upp på byn men om det kommer fler hantverkare så känns det lite dumt kanske. Blir en promenad senare ikväll tror jag iaf. Nej, back to work.


Kommentarer
Postat av: SysterJ

Hoppas att Sofie tar hand om dig där uppe! puss och kram

2009-12-06 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0