10 dagar av mitt liv

Oj! ser att jag inte har skrivit något på ett bra tag, kanske är dags att printa ner nått stycke text.
Sitter hemma ensam igen efter att ha haft Sofie här nere, fan var ett tag sen man kände sig så ensam som jag gör nu ;P Haha. Men men, jag ska inte klaga. Det har varit 10 dagar som jag sent kommer glömma.

Gud, vilken bra tjej Sofie är! Hoppas bara att jag inte har skrämt henne allt för mycket så hon inte vågar se mig igen :)
Så 10 dagar har flygit förbi. Varit och bowlat och det gick ju inte så jätte bra de två första serierna, men i 3e flöt det det på ganska bra, var upp över hundra ganska tidigt men var tvungen att sluta eftersom vår tid hade runnit förbi. Några promenader har jag även hunnit med att göra, första promenade blev kanske lite lång och tråkig då den bar iväg rätt ut i skogen. Kollat på några filmer, kan starkt rekomendera filmen Up, den var riktigt bra. Några fester har det också hunnits med, men minns inte så jätte mycket av dem så det kommer kanske mer information när jag pratat med lite folk som deltog.

Ja men då var jag klar tror jag.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var inte tråkigt att gå i skogen, blev bara lite kallt när det började snöa :) Var kul att vara hos dig med och det är klart jag törs komma tillbaka! :)

2009-11-17 @ 11:31:49
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0