Badhus och barnvakt

Shit va trött man kan bli efter en hel dag med 3 barn! Tror inte det finns nå slut på all den energi de 3 har :P
Var iväg till Fjärran höjder badet med Fredrik och hans 3 energipaket, jävlar va nurrig i huvudet man kan bli av att hålla koll på dessa barn när det springer iväg åt alla håll. Sen när Embla inte räds ett dugg gör ju inte saken lättare, tjejen som bara är 3 år gammal försöker simma iväg på egen hand hela tiden och ligger under vattnet för det mesta så hon fick mig att bli rädd några gånger idag. Men allt gick bra i alla fall och tur var ju det. 

Så nu sitter jag här hos syster och väntar på att Fredrik ska hämta henne från Sandviken så att jag får åka hem och lägga mig. Jag behöver verkligen sova nu känner jag, ögonen värker efter allt klor och det värker i kroppen efter allt lekande med barnen. Jag är värd lite sömn ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0