Happy birthday to you!

Idag faller det ner mer regn. Ska det aldrig slå över och komma lite snö kan man tycka. Börjar så smått att bli en aning irriterad över att det inte kan komma lite mer sol och några decimeter med nysnö.
Idag fyller min lillebror 21 år. Var iväg och handlade en mössa och ett par mjukbyxor, tror han blev ganska nöjd. Det var något som han ville ha så då var det ju inte en sån dum idé att köpa det till honom. Hade han inte blivit glad så hade jag iaf blivit glad över att ta dom i stället :)

Morsans gubbe ringde idag också och frågade om jag hade gjort något med datorn igår när jag var dit och lämnade bilen. Han kunde inte få någon uppkoppling till internet och trodde att jag hade fipplat med några inställningar, men nej! Försöker undvika att fippla allt för mycket när jag är hemma hos dom, får ofta skulden om det skulle dyka upp något problem och konstigt nog så dyker det alltid upp något problem efter att jag har varit hos dom och suttit framför deras jävla dator. Gör inget speciellt, läser lite nyheter på aftonbladet och kollar lite mail osv. Jag vet inte men deras dator gillar inte mig särskilt mycket. Men hade jag varit dom så hade jag inte skaffat mig en trådös internetuppkoppling hos 3 om jag hade bott ute i trollskogarna i Jädraås, ingen vidare mottagning när man bor där ute.

Snart dags för mig att ta mitt pick och pack och röra mig mot Sveriges huvudstad, blir ett stopp i solna och på tisdag så gör jag tvärtemot fåglarna och flyger vidare till norr. Får allt se vad man ska hitta på när man är där, men det spelar absolut ingen roll vad det blir. Känns så jäkla skönt att få komma hemifrån och få träffa Sofie igen :)

Nej nu ska jag umgås med födelsedagsbarnet. Ta hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0