Mer regn och besök från Köping

Hello! Fan va svårt det ska vara att somna. Fattar inte vad det är för fel, börjar bli tokig. Blev iaf väckt av att min kusin stod och knackade på sovrumsdörren idag. Hade satt alarmet på klockan tio så att jag skulle hinna fixa lite kaffe och fika innan han kom fram, men nej då. Istället så fick det duga med morgonfrilla och dålig andedräkt :P

Gjorde iordning lite kaffe iaf och satt och snackade lite om vad vi skulle kunna hitta på för något tills han åker hem. Som sagt så är fredag upbokad, då ska jag ju åka med systers son och bowla nån timme. Så jag frågade om han var sugen på att hänga med och det var ju inge problem, han tacka ja direkt. Så imorn blir vi några stycken som åker iväg och slänger iväg några klot på nya bowlingen i Sandviken :)

Hade lovat bror att köra honom till arbetsförmedlingen i Sandviken idag. Så jag, kusin och bror satte oss i bilen och började vår färd mot lilla Sandviken. Släppte av bror på arbetsförmedlingen, viste att det skulle ta ungefär en timme för honom att bli klar där och komma ut lika oförstående och förvirrad som när han kom in. Sen drog jag och kusin vidare och parkerade bilen en bit bort för att sen ta en promenad på stan och kolla på det som finns att se där, jag tyckte då att det såg presis lika ut som det alltid har gjort. Men det var ju ett tag sen som kusin hade varit i Sandviken så det var dags för honom att få en lite nyare bild av centrum, men som sagt, det finns inget speciellt. Några butiker och en hel del pensionärer som sitter och fikar. Gick vidare till hemmakväll och köpte oss en varsin påse med plockgodis och gick tillbaks till bilen och smygstartade med våra gottpåsar. Ställde oss lite närmare arbetsförmedlingen för att bror lite lättare skulle hitta oss när han så småningom kommer ut. Och vist fick vi se den där bilden av en person som var förvirrad och inte förstod ett dugg av det som hade sagts till honom när han kom. Haha. Inge kul att vara arbetslös! Jag ser precis lika ut när jag kliver ut genom de dörrarna.

Så nu sitter jag här hos mor min, nykokt och trött efter en stund nere i bastun. Ska senare se någon film som dom visar på 6an, får hoppas att den är bra annars finns det en risk att jag somnar på soffan.

Men du får ha de bra nu och ta hand om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0