Trasig mobil och söndag

Jäklar vad jobbigt det känns när ens mobil har slut med kräm och den gammla mobilen är trasig. Har en ericsson w880i, och när jag ringer så hörs det inte vad jag säger. Problemet har jag haft ett tag nu och har inte cash så jag kan köpa en ny tråkigt nog, så det får duga med en gammal samsung som reserv tills det rammlar in några kulor på kontot. Och klantig som man är så har man glömt laddaren hos systern och har slut på batteri på reserven :P haha

Så jag for iväg idag och hälsade på hos syster min, men blev inte kvar så jätte länge då hon skulle iväg till nån vän och fika. Hann i alla fall se och hålla i lilla pöjken en stund innan hon for iväg. Denna gång glömde jag då inte att ta med mig laddaren, som tur var. Åkte vidare och handlade lite varor att fylla kylen och skafferiet med, sen vidare till min andra syster på hemmaplan. Väl där så väntade en stor kram från hennes äldsta pojke Linus :) Tror han är riktigt glad över allt vi har hittat på de senaste dagarna tillsamman. Men kramarna från de två andra liven får jag nog vänta på ett tag till, nog för att dom är glada över att se en men det finns ju annat hemma att göra än att krama morbror :P t.ex att tjata och göra mamma galen haha. Var inte kvar så länge, då jag hade lite saker i bilen som behövde komma hem innan de blev dåliga. Fick en till kram av Linus innan jag skulle åka, det värmde en ordentligt.
Så nu sitter jag hemma denna söndag och tittar upp då och då på någon serie de visar på 5an för att fundera ut något vettigt att skriva. Men lyckas inte nå vidare med det så du får nöja dig med det här.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jadu är då i farten hela tiden lilla bror :D. sköt om dig och puss och kram

2009-11-24 @ 08:40:18
URL: http://leosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0