Dagen efter.

Ligger i sängen hemma och kollar på nån film dom visar på tvn. Så varför inte uppdatera bloggen med lite bakistext.

Gårdagen var redan bokad av en bakfylla från tidigare dag, men inte skulle det få stoppa mig. Somnade på soffan hos Rickard och vaknade av att min far ringde och frågade om jag var sugen på att käka frulle hos syster, klockan var då runt tio tiden jag och polaren hade då hållit på till klockan sex på morgonen med vårat fyllesnack haha. Så var en aning trött när det bar iväg till Sandviken. Kommer till syster och landar i deras soffa och ligger där och mår helt okej, men trött som fan. Drar vidare till systembolaget och försöker dölja min andedräkt för kassörer så att han inte faller ner och dör.

Kommer hem och är fortfande jätte trött, men tar och öppnar en ny öl haha. YEY! nu är jag på G igen. Sitter och smygstartar lite inför den kommande festen hos polaren, något jag inte skulle ha gjort med tanke på att jag knappt hade ätit något på hela dagen och sovit jätte dålig. Så kvällen slutar i alla fall med att jag blir skitfull och går hem och lägger mig klockan tio haha, lyckat! Men det blev en massa roliga bilder från igår så lite nöjd är jag idag.

Så nu ligger man här, en aning trött och sliten men glad.
Nej nu blir det att fortsätta vila och kika på tv. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Irene

Låter som om du hade en rolig lördagkväll! :)

2009-10-25 @ 13:30:53
URL: http://baradensomvet.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha, så kan det gå ibland men det var ju bra att det var kul ändå ;p

2009-10-26 @ 09:15:10
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0