Jag ser bara en massa vitt

Gaah! ska det aldrig ta slut? Vet inte hur mycket snö det har fallit nu under den här vintern. Hade det inte sjunkit ihop efter ett tag så hade det nog varit upp till hakspettsen skulle jag tro. Har varit trött på att frysa varje morgon när man rör sig mot skolan. Aja ett tag till ska man nog tåla men det får inte falla mer snö nu, vill ha sommar! Inge nytt som har hänt tror jag, några roliga sammtal från Sandvik som gör en påmind om att det börjar närma sig att skaka av sig pluggskallen och sätta igång produktions "huvvet". Ska bli riktigt kul att få komma tillbaks och träffa på "The Uvs" igen. Nog ska det gå bra tror ja. Kommer inte tillbaks till samma maskin men inte långt ifrån. Så vist ska jag kunna titta in till dom en stund iaf.

Jag och bror får iväg på en lite längre tur med skot'n i helgen. Bar iväg till Sanviken och förbi systeryster och Mattias. Tog sin lilla tid då vi körde fast en gång och leden såg ju ut som ett slagfällt efter att rallyt hade varit i krokarna så inte gick de fort inte, men fram kom vi. Men vi hade lika gärna kunnat åkt här hemma, blev inte så mycket gjort och sagt hemme hos dom. Jaja, det blev en till update syrran :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får komma någon annan dag med så ska vi prata mera! för det är väl inte bara upp till mig att prata, eller ;P

2010-03-02 @ 20:02:03
Postat av: Anonym

Ville inte störa dig och emma i ert roliga sammtal om vaginala öppningar, menstruationer, preventivmedel osv.

2010-03-04 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0