Otursdrabbad

Jäklar vilken tur jag har!! Sjukdommarna avlöser varandra hela tiden. Denna gången har jag åkt på magsjuka inte den trevligaste sjukdommen precis. Får springa på skithuset hela tiden, för att först göra nr 2 sen spola och ställa mig på knäna over toan för att inte göra en pizza på golvet.

Men det går över snart, får inte deppa över lite otur.

Vad mer då, de ringde från Sandvik idag och berättade vilken tid jag skulle vara där på torsdag nästa vecka. Sen blir man ledig hela påsken fram till tisdag med betalt :) haha.. bra snäll dom. Så vi får se hur det blir i påsk, syster ringde också och frågade om det fortfarande fanns planer på att åka en sväng till sthlm. Hade varit super kul, brukar bli riktigt lyckade dagar när man tar sig tid och åker ner och hälsar på syrran och hennes karl. Sen skulle det kännas riktigt skönt att få slippa se all denna nysnö som har kommit. Typiskt att det skulle började vräka ner när det äntligen hade börjat bli tort på marken, men man får väl räkna med det om man ska bo i dessa trakter.

Nej nu får det fan vara nog. No more snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0